tisdag, april 2

Viktminskningsresan

Jo men så att eeeh.... Ja ni vet, det har inte blitt ett skit utav min motivation. Men jag köpte mig ett par riktiga löparskor för svindyra pengar! Tänkte jag ska testa på löpträning. Tror det kan vara ganska skönt, att få komma ut i friska luften, och få känna att man klarar av att ta sig längre och längre. Men jag blev förkyld, och snön kom, så att ut o springa kändes inte bra. Väntar på att förkylningen ska släppa sitt grepp, så ska jag ut och testa skorna för första gången. Jag förväntar mig ett mirakel! Nej, men testa vill jag :-)

Såhär ser mitt status ut efter ännu en månad, utan någon som helst träning och med massor medskräpmat och godis (dumma påsk!). Observera att jag tappade aptiten rejält nu när blev förkyld, och det kan därför fela lite på vikten. Plus att jag är lite osäker på om jag verkligen mätte rätt. Men om en månad får vi se igen...
Som vanligt, värdet inom parantes är skillnaden sen starten den 1 jan - 13.

Vikt:
-1,2kg (-3,2kg)
Mått
Under bröst; -2,5cm (-3,5cm)
Ovan mage; -1cm (-2cm)
Mage; -2cm (-3cm)
Höft; -2cm (-3cm)
Lår; +/-0cm (+/-0cm)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar