fredag, maj 17

3 days

Nu är det bara tre dagar tills min semester börjar! Tre jobbdagar, och sen är jag ledig en hel vecka, där vi på onsdagen åker till vackra Prag till på söndagen. Denna veckan är tuff dock, sex stycken jobbdagar där jag låg och sov på hela min lediga dag eftersom jag jobbade natten. Så i princip har jag jobbat hela min vakna tid denna veckan. Inte särskilt kul, men det är lättare att hantera när man vet att semestern hägrar.

För att spinna vidare på mitt föregående inlägg; jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. När jag tänker tillbaka på mitt liv för några år sedan och vad jag trodde var lycka då, så kan jag bara säga en sak: Hahahahaha ha! Hur kunde man vara så naiv? och vad "ung och dum" man var. Saker man trodde var så rätt för sig, att man hittat sin lycka osv. Men nej, jag visste ingenting, och jäklar vad skit jag fick för det med när jag insåg att allt inte var så bra. Men nu finns det inte mkt att klaga på. Aldrig varit så lycklig som jag är nu, jag har verkligen hittat rätt i mitt liv. Ska mest bli kul att se hur allt kommer utvecklas från en punkt som är awesome.

3 kommentarer:

  1. Vad glad jag är att du mår bra kära svägerska KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart finns det saker att klaga på, men det känns inte lika viktigt längre :)

      Radera
  2. härligt med semester!och härligt att du mår så bra :)

    SvaraRadera