onsdag, maj 1

Det suger till i magen

Som jag nämde var vi på kalas i söndags, för sambons bror som fyllt år. Men där finns ju oxå en av de bästa, nämligen lilla Hedvig. Men det blir ju lite felinformerat. Jag som längtar efter barn, kommer dit och får gosa med en beskedlig och glad liten tjej, som endast blir ledsen de gånger hon vill ha mat. Bara massa rosa fluff fluff moln alltså! Haha. Så efter en dag med detta så åker jag hem och längtar efter barn ännu mer. Jag skulle kanske behöva en dos kolikbebis och non-stop gallskrik. Men jag är tveksam till om även det skulle hjälpa; vill man ha barn så vill man. Men jag tror inte att jag är helt borta i molnen, jag är ju medveten om att det kan bli jäkligt jobbigt, att det finns en "risk" att jag skulle få en krävande unge. Det finns inga rosa moln, inte i verkligheten iaf, och även om allt jag kan drömma om är just rosa fluff fluff så vet jag skillnaden på det och verkligheten. Jag får hoppas på det bästa iaf.

Liten blir arg för att hon sitter. "Jag vill vara högt upp!"

Stark i benen är liten med, vill helst inte böja på dom!
Och visst suger det till i livmodern när man får hålla och krama någon så liten. Men vetskapen om att jag oxå kommer komma dit, någon gång, gör väntan lite lättare att hantera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar